Statistici din Wow

O sa vede-ti niste statisti ale si despre cel mai jucat joc din lume la ora actula cu peste 11 milioane de jucatori pe serverele oficiale si inca vreo 2 pe servere private.Si eu am jucat jocul asta dar dupa un an am renuntat,nu pentru ca m-am plictisit de el m-am lasat pentru ca nu mi-a placut expansionul WORTH.

Published in: on 26 februarie 2010 at 21:00  Comments (2)  
Tags: , , ,

Macar a incercat

Baietelul macar are intenti bune nu ca altii(simitit-va singuri):))

Published in: on 26 februarie 2010 at 10:32  Comments (2)  
Tags: , ,

Calculator vs masina de scris

Pentru mine nu incape indoiala ce as alege dar pentru rusnacul asta e o alegere mai grea dar o rezolva in stil rusesc 😀

Published in: on 26 februarie 2010 at 10:10  Comments (2)  
Tags: , , ,

Noroc sau talent?

E incredibil de unde arunca baiatu asta cu mingea si din ce pozitie.

Published in: on 26 februarie 2010 at 10:07  Lasă un comentariu  
Tags: , ,