Statistici din Wow

O sa vede-ti niste statisti ale si despre cel mai jucat joc din lume la ora actula cu peste 11 milioane de jucatori pe serverele oficiale si inca vreo 2 pe servere private.Si eu am jucat jocul asta dar dupa un an am renuntat,nu pentru ca m-am plictisit de el m-am lasat pentru ca nu mi-a placut expansionul WORTH.

Published in: on 26 Februarie 2010 at 21:00  Comments (2)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/02/26/statistici-din-wow/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Daca tot vorbim de jocuri..wow a fost si poate este in continoare un joc apreciat..si aici dam de pareri diferite..niciodata nu mi’a placut..prefer un shooter..

  2. Am jucat şi eu jocul cu mult timp în urmă, mi-a plăcut mult, dar m-am lăsat pentru că nu am mai avut timp de el 🙂


Lasă un răspuns

