Babuta curajoasa

.Asa a reactionat tanti asta cand a vazut ca magazinul este jefuit.Imi aduc aminte ca am auzit o stire acum vreo 2 ani ca cica unei babe i-a fost furata geata in care nu avea mai mult de 10 dolari.Probabil o femeie normala ar fi zis asta e ar fi tras o sperietura si gata,dar nu,baba a inceput sa alerge dupa el si l-a alergat pana l-a prins si i-a mai dat si 2 dolari ca sa il ajute ca totusi avea nevoie..:D

Published in: on 19 Februarie 2010 at 8:52  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/02/19/babuta-curajoasa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. babuta asta seamana mai mult a romanca decat a americanca.

    • am observat asta dar e americanca pentru ca am vazut stirea si la tv dupa ce am gasit filmuletul

  2. =))


Lasă un răspuns

