Ce minte au cei de la google?

Astazi nepotul meu a vrut sa vada niste desene,am cautat pe net si am dat de acest site.M-am uitat prin „oferta” de desene pe care o au si cu totate ca nu am fost impresionat nici un pic am vazut ca au si niste desene cu louie pe care le adoram cand eram mic si inca imi amintesc cu placere de ele si mai privesc cate un episod.In timp ce urmaream cu nepotu mi-a sarit in ochi reclama google cu toate ca nu obisnuiesc sa ma uit la reclame si am vazut anuntu! Acum serios cine e tampitu google sau siteul ala ca le-a permis asa ceva?

Published in: on 5 Februarie 2010 at 9:27  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/02/05/ce-minte-au-cei-de-la-google/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

