Numele meu de manelist

Am aflat de un site in care iti poti afla numele tau de manelist mi-sa parut interesant si am intrat pe http://manelist.eu/ si am aflat ca numele meu e „petrica tamplaru”:D.Sa nu crede-ti ca sunt manelist ca nu imi plac manelele de nici o culoare.

Edit:Am mai incercat inca o data si de data asta am folosit tot numele si mi-a iesit „RADUCU BLENDEMED”:))

Published in: on 3 Februarie 2010 at 10:09  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/02/03/numele-meu-de-manelist/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. foarte tare:)) am ras cu lacrimi:)))

    • dasta e bine sa ai prieteni manelisti mai sunt si eu la curent cu ce apare in materie de manele:))

      • =))


Lasă un răspuns

