Vedete in Avatar

Niciodata nu am crezut ca Avatar v-a declansa o asemenea manie,sa fiu sincer si eu am fost entuziasmat si eu am asteptat cu nerabdare sa ma duc sa vad filmu dar nu am fost impresionat de poveste prea tare pentru ca am mai si zis dupa 30 min maxim de vazut trebuia sa fi cam …sa nu iti dai seama cum o sa se termine.Cum ziceam mania Avatar nu cred ca s-a terminat dupa ce s-au strans peste 2 miliarde de dolari,dupa ce s-a inventat o limba pentru acest film acum au inceput sa se costumeze ca in Avatar si sa editeze poze ca sa arate ca peronajele din avatar.

Mrs. Been

Katy Perry

Will Smith

Published in: on 2 Februarie 2010 at 21:27  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/02/02/vedete-in-avatar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

