Cele mai luxoase taxiuri

Iti place sa mergi cu taxiul? Mie nu prea, prefer sa merg cu masina unei persoane cunoscute (cel putin deocamdata pentru ca nu am 18 ani) pentru ca ai cu cine vorbi si ai ce povesti. Acum sa va spun ce am patit eu ieri cu un taxi. Am iesit din mall unde fusesem cu un prieten sa mancam la KFS si ne uitam dupa un taxi (pentru ca statia de autobuz e la aproape 2 kilometri de mall si cu autobuzul mallului nu merg pentru ca trebuie sa astept mult dupa el si nici macar nu ma lasa intr-un loc care sa imi convina). Ne uitam printre cele 10-12 taxiuri si vedem, normal! cum e in Pitesti 9 Loganuri, 2 Solenta si o masina nemteasca. Cand am vazut, sari inauntru (era un Polo)! Cand am intrat ca de-o palma, ne-a lovit un miros de picioare nespalate. Acum ce era sa mai facem? Am ajuns acasa si asa a fost dar concluzia e sa te uiti si la sofer! Acum o sa va arat taxiurile cu care as merge indiferent de mirosul din ele

Published in: on 31 Ianuarie 2010 at 16:56  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/01/31/cele-mai-luxoase-taxiuri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

