Cabinele telefonice braziliene

Am gasit prima oara o poza cu o cabina telefonica din brazilia apoi am cautat mai multe si am gasit  tot ce uremeaza plus inca cateva.Pe la noi prin Romania se mai folosesc cabinele telefonice?Nu pe la noi de cand au aparut telefoanele mobile au inceput sa nu mai fie folosite telefoanele publice.Acum sa va spun si de ce nu imi comvine,nu imi comvine pentru ca eu am colectie de cartele telefonice destul de mare peste 750 si de cand telefoanele publice nu se mai folosesc colectia mea s-a oprit

Published in: on 30 Ianuarie 2010 at 9:30  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/01/30/cabinele-telefonice-braziliene/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Interesante cabinele , sa faca si in romania asa ceva 🙂 , nu de alta dar sa mai aiba si rromi ce sa fure , sau altii .

    • poti sa le zici tigani din partea mea pentru ca noi asa ii numim.germanii nu se supara ca le zicem nemti

  2. nu ma asteptam sa am vizitatori :).
    Aia era agenda mea de filme pe care le-am vaz, si ink lucrez la ea.
    Bafta la colectionare, dak mai poti :)).

    • ma uitam ce posturi apar si am vazut 10.00 BC si am vrut sa vad despre ce e vorba


Lasă un răspuns

