Na’vi inlocuieste klingoniana

Am auzit astazi la stiri ca pe anumite forumuri din state se vorbeste o noua limba si aceia fiind „Na’vi” adica limba din filmul Avatar.Nu mi-as fi putut inchipui ca aceasta limba poate avea un impact atat de mare si ca poate avea chiar o gramatica.Dupa ce am auzit lucrul asta am intrat eu frumusel pe internet si am gasit niste articole despre asta.Acolo am aflat mai multe detalii plus ca deja aceasta klingoniana a fost mult mai celebra si chiar s-au scris carti dupa ea.Acum ma intreb cat creier trebuie sa ai in cap ca sa incerci sa inveti o astfel de limba in loc sa inveti o limba de viitor.Eu nu as face in veci asa ceva adica eu am dificultati si cu engleza dapoi sa invat limbajul na’vi.

Published in: on 25 Ianuarie 2010 at 22:11  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/01/25/navi-inlocuieste-klingoniana/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Pai deja stiu chineza. 😀
    In alta ordine de idei, ai dreptate, nu te-am contrazis. Dar la lumea in care traim, te pomenesti ca intr-o zi, na’vi va fi limba universala. Si atunci ce facem? Nu mai bine invatam de acum, sa ne dam rotunzi? 😛

    • 😀 da cred ca o sa ma apuc sa invat na’vi 😀 sau poate limba elfilor din Lord of the rings ca mi-se pare mai interesanta

      • Da, da! E foarte interesanta. Pacat ca nu m-am gandit eu la asta.
        Desi… elfa e o limba din trecut. Crezi ca revine moda? Pe cand na’vi e de viitor. Zic si eu.

      • hai ca ne-am tampit cel putin sa vorbim despre limbi inventate care sunt din filme!:d.Dar sa sti ca o sa revina elfa in 2011 odata cu aparitia filmului The hobbit

  2. Da, dar metoda asta cu invatatul limbii na’vi e inventata de un tip sau e o tipa (evident, minte luminata) care pare mult mai „cool” daca stie asa ceva. Si, mai ales, este deosebit daca vorbeste cu cineva in limba asta, iar ceilalti stau si se uita crucis, genu’ „s-a tampit sau are febra?” 😉

    • da ai dreptate intr-un fel dar gandestete nu mai bine inveti tu chineza?adica s-ar putea sa te ajute si peste 3 ani avand in vedere ca mania pentru avatar nu o sa tina o vesnicie iar economia chinei creste de parca nu are frane


Lasă un răspuns

