stund up-comedy

Da,sunt fan stand up imi place sa rad si stand up-ul ma ajuta foarte mult,bine nu toate numerele,nu toti cei care fac stand up dar sunt cativa cum ar fi cei de la trupa Deko (teo,costel,vio) dar cel mai amuzant mi-se pare Teo pentru ca are un „papagal”foarte bun si face glume interesante si cand interactioneaza cu publicu nu numai cu cele care vine deja prgatit de acasa,iar costel e foarte amuzant prin felul sau de a fi .Cum am aflat eu de stand-up?prima data printr-un status dar nu m-a impresionat dar apoi am dat sa zicem accidental de ele pe youtube si m-am uitat cam la tot ce e pe net(in romaneste)si de atunci urmaresc tot ce apare facut de cei de la deko:D

Published in: on 23 Ianuarie 2010 at 9:29  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/01/23/stund-up-comedy/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Esti cumva din tarnaveni ? Pentru ca zilele trecute a fost un spectacol cu Stand Up in Tarnaveni 😀

  2. Iti vine sa crezi k mai exista asemenea parinti?… succes cu noul blog


Lasă un răspuns

