De unde vine Dodo?

E al doilea post pe care il scriu si ma gandeam sa spun de unde Dodo si de ce am pus numele blogului dodo92. 92 probabil iti poti da si singur seama de unde vine? Dodo nu stiu foarte multi de unde vine si cand zic Dodo nu ma refer la pasarea aceia preistorica. Cand aveam cam 1 an jumate, doi, lumea ma intreba cum ma cheama (de parca ii puteam eu raspunde mai bine decat ar fi facut-o mama sau cei 4 frati ai mei!). Eu, nestiind sa pronunt decat cateva cuvinte, le spuneam ca ma cheama Dodo (in loc de Radu, nume care, oricat m-as fi straduit la varsta aceea nu puteam sa-l zic). Mai intai familia mi-a zis Dodo, apoi prietenii cu care imi petreceam timpul pe cand aveam 7-8 ani si care mi-au ramas apropiati si acum. Probabil niciodata nu se vor opri sa imi zica asa. Apoi au inceput sa imi zica si colegii de scoala. Asa s-a produs inevitabilul: toata lumea imi zicea Dodo (nu ca m-ar deranja). La Dodo m-am gandit si cand am vrut sa imi fac blog. E ceva personal si am zis ca m-ar reprezenta cel mai bine, cu toate ca am vazut ca exista deja multe bloguri care au in componenta numele Dodo.

Published in: on 22 Ianuarie 2010 at 11:38  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dodo92.wordpress.com/2010/01/22/de-unde-vine-dodo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. si am aflat de unde vine Dodo 😛 92 e anul nasterii?


Lasă un răspuns

